Ce este promovarea cu Google Ads?

Ati vazut vreodata un rezultat etichetat ca „Anunt” cand cautati ceva pe Google? Ei bine, Google Ads face ceea ce face cel mai bine. Google Ads permite companiilor sa plateasca pentru a-si evidentia site-ul. Pe baza cuvintelor cheie pentru care liciteaza, a scorului de calitate si a altor factori, site-urile web pot aparea in diferite rezultate ale cautarii Google. Deci folosind mijloace de publicitate online putem atinge target-uri mai mari!

Retineti, Ads si Adsense sunt doua oferte diferite de la Google. In timp ce Adsense este pentru proprietarii de site-uri web care vand spatiu publicitar, Ads este pentru companiile care doresc sa-si promoveze site-ul. Si folosirea lor impreuna ar putea sa nu fie o idee grozava. Daca sunteti proprietarul unei mici afaceri sau comerciantul uneia, puteti utiliza instrumentul in urmatoarele moduri.

-Se adreseaza direct persoanelor care va cauta produsele sau serviciile;

-Vizeaza persoane apartinand unei anumite demografii;

-Dirijeaza oamenii catre paginile voastre de destinatie;

-Pastrati o fila pe rezultate.

Aproape 65% din toate companiile mici si mijlocii folosesc promovare Google Ads pentru a-si sustine afacerea. Trebuie sa urcati in acel “vagon”, altfel riscati sa pierdeti in fata concurentilor.

Iata cateva motive pentru care ar trebui sa va inscrieti la Google Ads.

  1. Capacitatile de directionare

Agentii de marketing si agentii de vanzari cunosc importanta clientilor potentiali de calitate. La sfarsitul zilei, campania  publicitara ar trebui sa indeplineasca obiectivele brand-ului vostru. In timp ce Google isi imbunatateste algoritmii in fiecare zi, puteti fi sigur ca ajungeti la publicul tinta.

Puteti alege sa licitati pentru anumite cuvinte cheie cu coada lunga sau pentru cuvinte mai scurte. In timp ce primul va permite sa vizati clienti potentiali cu intentii ridicate, cel de-al doilea va poate oferi o tractiune mai mare cu mai putine clienti potentiali.

  1. Capacitatea de a valorifica intentia publicului

Ati simtit vreodata ca Google stie mai multe despre gusturile voastre decat cel mai bun prieten? Algoritmii inteligenti Google pot detecta intentia utilizatorului si le pot servi exact ceea ce au nevoie pe un platou.

Sa presupunem ca faceti publicitate pe retelele sociale sau pe site-uri web in care intentia principala a utilizatorului este sa navigheze pe web sau sa se implice pe retelele sociale. Anuntul postat trebuie sa fie suficient de interesant si de puternic pentru a influenta utilizatorii. Cu Google Ads, puteti viza utilizatorii care cauta un produs pe care compania voastra il are de oferit. Acest lucru va ofera un avantaj fata de alte canale de publicitate si va permite sa obtineti mai multe clienti potentiali.

  1. Controalele campaniei

Un alt motiv pentru care reclamele online sunt populare chiar si in randul companiilor mari este faptul ca sunt usor de executat. Organizatiile nu au nevoie de angajati cu MBA de lux pentru a executa o campanie Google Ads. In acest fel, ei pot face treaba cu resurse minime.

Cu niste pregatire si abilitati de marketing de baza, oricine poate lansa o campanie publicitara care poate obtine rezultate coplesitoare. Pentru antreprenorii care isi doresc sa evolueze serviciile optimizare SEO Bucuresti si Google Ads pot fi unelte extrem de folositoare!